شنبه ٢٦ مرداد ١٣٩٨
پیوندهای ویژه

سایت های ویژه

 

اخبار مهم
افزایش سقف کمک بلاعوض و تسهیلات به زلزله زدگان کوهبنان
کوهبنان قهرمان مسابقات فوتسال پیشکسوتان استان کرمان شد
رکورد استخراج ۳۵۰ تنی ذغالسنگ در معدن کوهبنان
فرمانده جدید نیروی انتظامی کوهبنان معرفی شد
اجرای آیین‌های سنتی 500 ساله عزاداری در کوهبنان
تبلیغات
آب و هوا
weather.ir is down
اخبار > انتخابات شوراها- احساس تکلیف بی جا مطلقاً ممنوع


نسخه چاپي      ارسال به دوست
 
   
 انتخابات شوراها- احساس تکلیف بی جا مطلقاً ممنوع

سال 92 به واسطه انتخابات 24 خرداد از اهمیت ویژه ای برای کشور ما در مقطع کنونی برخوردار است. انتخاباتی که سرنوشت 4ساله قوه مجریه و شورای شهر را تعیین می نماید. در این عرصه هر شخص باید بر اساس وظیفه ای که بر عهده دارد نقش خود را در خلق حماسه سیاسی ایفا نماید به سبب این که خلق این حماسه از سوی ولایت فقیه ابلاغ شده و اجرای آن بر هر فردی واجب است؛ پس بر ماست که به وظیفه خود عمل نماییم.

حال در این مقطع، عده ای باید انتخاب شوند و عده ای انتخاب کنند. در این مجال روی صحبت ما با افرادی که این روزها درجه احساس تکلیف آن ها به شدت بالا زده است. در شهر کوهبنان نیز حدوداً 65 نفر ثبت نام نموده اند که حاکی از یک رقابت داغ برای صندلی های شورای شهر کوهبنان دارد.

 

ثبت نام کنندگان را می توان به چند دسته تقسیم کرد که کوتاه به تحلیل شرایط هر دسته می پردازیم:

دسته اول؛ برخی اعضا شورای شهر سابق کوهبنان هستند که به طبع تجربه صندلی شورای شهر قصد ورود مجدد را دارند. این آقایان باید به عملکرد 6ساله خود نگاهی دقیق و موشکافانه داشته باشند و با خود به قضاوت بنشینند که آیا مدت 6ساله برای پیاده کردن ایده ها و افکار آن ها در شهر کافی نبوده است؟

  

دسته دوم؛ افرادی هستند که قبلاً سمت هایی در شهر داشته اند و می شود گفت آزمون مدیریتی خود را در شهر پس داده اند.

 

دسته سوم؛ برخی جوانان هستند که وارد عرصه پر پیچ خم سیاست شده اند، می شود شاید نامزد شدن این گروه را نقد داشتن به فضای کنونی شهر و حلقه کوچک مدیریتی آن دانست که در برخی خلاصه شده و شاید حس ماجراجویی؛ تخمین محبوبیت؛ شاید از هم از سر بی کاری علت وارد شدن آن باشد. ورود جوانان به ذاته کار خوبی است اما باید کسانی وارد شوند که قدرت مدیریتی و... داشته باشند.

 

دسته چهارم؛ افرادی هستند که چهره های متشخصی دارند ولی تاکنون در پست های مدیریتی تست نشده اند ورود این افراد عرصه انتخابات شورای کوهبنان را کمی داغ کرده است.

حال گفتنی است هر کس و با هر هدفی پای در این عرصه گذاشته است بین خود و خدای خود خلوت کند. ببیند که آیا توان خدمت رسانی به مردم این مرز و بوم را دارد یا خیر؟ که در حدیث آمده است: «حب الدنیا راس کل خطئیه».

 
 1392/02/08 -        شماره خبر: ٢١٩٧     تعداد نمايش: 2143
نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1392/03/25 9:42
0
0
سايت بسيار خوبي داريد از اين جهت که اخبار و اطلاعات روز را به سمع و نظر مردم مي رساند وشهر کوهبنان را در اينترنت معرفي نموده است اما من به عنوان يک شهروند کوهبناني با اينکه نظرات مردم را (خصوصاٌبدون هيچ فيلتري ) در سايت مي گذاريد صددرصد مخالفم چرا که اين نظرات نه تنها هيچ تاثير سازنده و مثبتي براي شهرمان ندارد بلکه به عنوان محلي براي تخريب، توهين و اهانت به افراد مبدل شده است. من کار به خوب يا بد بودن افراد ندارم. فقط مي دانم که اسلام هم ضايع کردن شخصيت افراد را بدون هيچ دليل و مدرک قابل قبول توصيه نمي کند و حيف است سايتي که با هدف اصلاح امورات شهر و با زحمات بي دريغانه جنابعالي و دوستانتان تدوين گرديده است باعث رنجش خاطر و تباه شدن شخصيت همشهريان گردد. از حضرتعالي عاجزانه خواهشمندم از گذاشتن نظرات بي پايه و اساس و مبتني بر احساسات شخصي مردم پرهيز کنيد. با تشکر
کاربر مهمان
1392/03/22 7:23
0
0
خدایی آق سیدعلی نه زیاد تبلیغاتی داره نه ریا و دورنگی. عملکرد خوبی هم منتشر کرده.
کاربر مهمان
1392/03/22 7:22
0
0
ما همگی به آق سیدعلی رای میدیم.از هر کی پرسیدیم به کی رای بدیم گفتن سیدعلی هم تجربه داره هم قدرت.
کاربر مهمان
1392/03/22 7:15
0
0
خدایی این 5 نفر کجاش به درد میخورن جز یکی از اونا؟؟
کاربر مهمان
1392/03/22 7:14
0
0
اصلاح طلبا دیگه باید بشینن یه گوشه و فقط فقط نگاه کنن.
کاربر مهمان
1392/03/22 7:13
0
0
راس اول شهر آق سیدعلی رییس شورای شهر سابق است. انشا...به امید جدش رای میاره و خدمت میکنه.
کاربر مهمان
1392/03/22 7:12
0
0
حاج آقا بهسرشت؟ جون مادرتون از این نظرا ندین.
کاربر مهمان
1392/03/19 18:0
0
1
منم با نظر این اتلاف موافقم.خداییش حاج اقا به سرشت چهره ی به نامی هست که نباید خونه نشین باشه. شهر ما نیاز به همچین ادمای باسابقه و بدون شیله پیله نیاز داره. با تشکر- peiman
کاربر مهمان
1392/03/19 15:46
0
1
ما از طرف جوونای خوش نام شهر اتلاف کردیم.بعد از کلی تحقیق به یکی رسیدیم که هم خدا ترسه هم سوابق کاری داشته.با احترام به تمام کاندیدای مجترم رای ما حاجی به سرشت
کاربر مهمان
1392/03/18 22:6
1
0
انتخابات شوراها- شعار و شعور، تخریب هرگز - پاسخ به آقای دلسوز - کاش آقای دلسوز که در ذیل مطلب احساس تکلیف بیجا مطلقا ممنوع نقدی نوشتند کمی به نکات ذیل توجه کنند: به کار بردن واژه بی ادبانه تک شهری بسیار خارج از عرف شخصیت و فرهنگ می باشد می خواهم بدانم مردم بالای شهر چه امتیازی از لحاظ فرهنگ نسبت به مردم پایین دارند. مگر شهر ما چقدر وسعت دارد که آن را به دو نیم تقسیم کرده ایم... آیا به صرف نقد یک نفر باید بقیه را به این لفظ بخوانیم... خیلی ها به عملکرد شورای قبلی نقد دارند و شخص آقای روح الامینی اما این دلیل بر توهین به تمامی ما مردم آن محله نمی شود. خواهشا تز ندهید که هر محله یه کاندیدا شما می دانید این مطلب را که سبد رای مردم پایین بالاست و سرنوشت آنجا رقم می خورد. پس تعیین تکلیف برای مردم نفرمائید مردم خود شعور دارند و خیلی خوب همه چیز را می فهمند. شما در چه جایگاهی هستید که اولا تخریب و توهین می کنید و بعد نصیحت می فرمائید. فقط بدانید با این طرز صحبت فضا را مسموم ساخته و مردم را روی دنده لج می اندازید تا قبیله ای رای دهند. ما هم با رای محله ای مخالفیم باید به توانایی ها رای داد نه صرفا اینکه هم محله ای یا هم فامیل بودن به انسان های مدیر و مدبر و دارای تقوا تا دهانشان را باز نکنند و به مردم شهر خودشان توهین کنند. در یکی از جلسات آقای سید محسن روح الامینی به نقدهای شما در مورد پارک و آسفالت پاسخ مبسوط دادند که خواهش می کنم مکتوب کرده به همراه آمار ارائه دهند جهت تنویر افکار عمومی و جناب عالی البته بنده به رفتار و عملکرد آقای سید علی روح الامینی نقد بسیار دارم و با این قسمت صحبت شما موافقم اما نباید همه را با یک چوب راند آقا دلسوز... و در ضمن فرصت دفاع نیز فرصت دفاع داده شود... فقط بدانید حساب و کتاب آخرت سخت است پس اندکی تامل کنید بعد اظهار نظر فرمائید. در ضمن از شما و مردم عزیز بدلیل اندکی عصبانی شدن عذرخواهی می کنم... من به عنوان یک همشهری شما که دور از شهرم هستم خواهش می کنم از مردم عزیز عذرخواهی کنید صرفا جهت خلق حماسه.... تحلیل گر   انتخابات –تقوای سیاسی تقوا تقوا تقوا... این سه کلمه را چند صباحی پیش از لبان مبارک ولی امیر مسلمین خطاب به آقایانی که یکشنبه سیاه را در مجلس رقم زدند شنیدیم... این سه کلمه بهترین راهبرد و روش و مسلک برای نامزدهایی است که وارد عرصه انتخابات شده اند. فارغ از هر گرایش و سلیقه سیاسی فارغ از تمام انتقاداتی که به نحوه اداره کشور داریم باید فضایی را ایجاد کنیم که در وهله اول حماسه سیاسی تحقق یابد و در پی آن با مشارکت مردم و همدلی مسئولین حماسه اقتصادی محقق گردد. تقوا در گفتار تقوا در رفتار تقوا در نقد مهم ترین شاخص هایی است که نامزدهای محترم چه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و چه در عرصه انتخابات شوراها باید مد نظر قرار دهند. در شرایط کنونی نقد دولت فعلی برای نامزدها واضح و مبرهن است آنها باید بگویند که آیا نقاط ضعف دولت قبلی را از کابینه شان حذف می کنند؟ آیا مخالف هر گونه زاویه گرفتن با رهبری هستند؟ آیا به خرد جمعی تخصص گرایی و استفاده از نخبگان اعتقادی دارند؟ درجه دلبستگی آن ها به اطرافیانشان چقدر است؟ قبل از به زبان آوردن حرفی و کلامی به عواقب داخلی و بازتاب های بین المللی آن فکر کرده اند؟ راهشان را از نحله های انحرافی جدا می نمایند؟ آیا به اصل تفکیک قوا اعتقادی دارند؟ آیا به اجرای قانون تن می دهند هر چند قانون از دید آنها غلط باشد؟ا اگر پای تقوا در میان باشد دستاوردهای نظام زیر سوال نمی رود تخریب صورت نمی گیرد نقد منصفانه صورت می گیرد و فضای سیاسی کشور به سمت فضای باز سیاسی سوق می یابد. این ها همه و همه سوالاتی است که باید به اذهان عمومی پاسخ دهند تا مردم بتوانند انتخاب اصلحی داشته باشند و در آینده بتوانند این خواسته ها را ار آنان مطالبه کنند. تحلیل گر
کاربر مهمان
1392/03/18 12:0
1
0
با سلام خدمت تمام دوستان و بالاخص مدير محترم سايت. اول يک گلايه اساسي دارم از کاربري که به اسم دلسوز نظر داده و عنوان من رو استفاده کردند. بنده قريب يک سال شايد بيشتر دارم با عنوان دلسوز نظراتم رو بيان مي کنم و اين عزيز دل که با اين عنوان وارد شدند کار خوبي نکردند، به هر حال من دلسوز قديمي هستم. دوم من نظرم اينه که با منطق و دور از احساسات راي بدهيم. يي خيال بالا و پايين. فکر کنم به ائتلاف 5 نفر راي بديم بهتر باشه اخه انسان هاي واقعاً دلسوز و فهيمي هستند در ضمن از دل تمام شهر (بالا پايين چپ راست) هستند. موفق باشيد

با سلام و احترام فراوان. کاملاً حق با این کاربر عزیز است. امید است کاربران عزیز این موضوع را رعایت فرمایند. همواره شاداب باشید


کاربر مهمان
1392/03/16 17:21
1
0
مردم عزیز و شریف کوهبنان من بدون حامی در شورا هیچ نقشی ندارم.
کاربر مهمان
1392/03/16 17:18
1
0
سلام خدمت مردم شریف کوهبنان. خدا را شاهد می گیرم در 6 سال فعالیت در شورا سعی کردم هیچ سوء استفاده ای صورت نگیرد. خدا خودش آدم رو رسوا می کنه دیر یا زود؟
کاربر مهمان
1392/03/14 12:47
1
0
تنها کسی که طرفدار دانش آموزان قشر کارگر و ذوب آهن بوده و خواهد بود آق سید علی بوده است.همه ما کارگران ذوب آهن به وجود او افتخار میکنیم. هشت سال تجربه کاری نشانه اعتماد ماست.
کاربر مهمان
1392/03/13 13:10
1
0
فقط مهندس ابوالفضل امیری
کاربر مهمان
1392/03/13 3:44
1
0
بابا دارندگی برازندگی شمام میتونی یا علی...؟
کاربر مهمان
1392/03/13 3:41
1
0
اون دیگه ربطی به درس دادن معلم نداره چه ایشون و چه هر دبیر دیگه نمیتونن لقمه بجون دهنتون کنن درس دادن مطلوب وبا نکات تستی و همین طور بحث سخت و مهم انتگرال را با خرج کردن پول میتونی ببینی نه با کار معلم در وقت محدود کلاس. به شخصه دانش آموز آقای روح الامینی بودم و خودم با تللاش خودم ریاضی رو در کنکور 80 زدم.
کاربر مهمان
1392/03/13 3:38
1
0
به نظر من پروژه بلوار بین الحرمین که میگن با نظر آقای روح الامینی رییس شورای شهر و جناب آقای فرماندار بوده بهترین و تنها کار در عمران و بهسازی شهر در سفر ریاست جمهوری بوده.این باور رو در تاسوعای حسینی و مراسم در امامزاده سلیمانشاه میبینیم که چطور جمعیت منظم و جای پارک اتومبیل ها فراهم. باتشکر
کاربر مهمان
1392/03/13 3:33
1
0
من طرفدار فرد خاصی نیستم.اما از همه جریانات باخبرم سوء استفاده بعضی افراد اصلا حقیقت نداره و من به شخصه در جریان این احوالات و جریانات هستم. دوست همشهری.
کاربر مهمان
1392/03/12 19:29
1
0
دلسوز ابرو کوبنونیا رو بردی نمیخا از طرف ما بزنی حرف
کاربر مهمان
1392/03/12 19:27
1
0
دلسوز جان بهتر عصبی نشی بنده خدا که خوب پاسخ داد نه از کسی طرفداری کرد نه توهین بر عکس شما ... واقعا توهین تهمت تخریب رفتار خوبی نیس این8ساله نتیجشو دیدیم
کاربر مهمان
1392/03/12 19:25
1
0
تحلیگرو جای امثال شماها تو شهر خالیه.شهر که بی کلانتر بشه قورباغه 7تیرکش میشه
کاربر مهمان
1392/03/12 19:25
1
0
دلسوز میشه تو دلسوزی نکنی خوب جوابتو داد با ادب ، حالو هچی نداری بگی چرا تند میشی اگر مردی جوابشو بده
کاربر مهمان
1392/03/12 13:43
1
0
رای ما ففففففففففففففففففففقققققققط آقاییی که چندروز پیش کوچه هامون رو آسفالت کردددددددددددددددددددددددددد.
کاربر مهمان
1392/03/11 18:11
1
0
آقای تحلیل گر ما از مواضع شما حمایت می کنیم کاش امثال شماها در شهر بودید تا مردم را راهنمایی می کردید .نه این ادم ها که فقط دنبال دعوا جنجالند و ابرو بردن
کاربر مهمان
1392/03/11 18:10
1
0
چرا ربطی نداره یعنی ماهاهم که دور از شهرمونیم نمی تونیم بگیم شما داری توهین می کنی حق نداری توهین کنی؟؟ همین مدیر سایت مگر داخل کوهبنانه بنده خدا داره اینقدر خدمت می کنه..
کاربر مهمان
1392/03/11 18:8
1
0
همون که 4سال پیش اومد دست های پشت پرده رو رو کرد بسه شما دیگه نمیخا رو کنی.دیدی خدا چطور زد تو سرش از چشم مردم افتاد
کاربر مهمان
1392/03/11 18:7
1
0
دلسوزه جوابشو بده اگه می تونی چرا چرت پپرت میگی خوب باشه دور از کوهبنون داره حرف حق میزنه بنده خدا گفت که کارای اونو قبول نداره اینقدر وجدان نداری بگی اشتباه کردم
کاربر مهمان
1392/03/11 18:2
1
0
امثال انسان های بی منطق مثل شماها برای کوهبنان نظر می دهید که شهر در این سطح مانده اگر ما قشر تحصیلکرده که در شهر بودیم شمماها عرصه ای برای تاخت وتاز نداشتید شما نمی توانید یک جواب مستدل به یک نقد ساده را بدهید ...در ضمن از هیچکس حمایت نکردم بلکه گفتم به کارهای آن آقا نقد اساسی دارم برای شما متاسفم..وچون دلم برای شهرم می سوزد نظر هم می دهم امیدوارم مردم شهرم از نظراتم استفاده کنم بی توهین و بی تعیین تکلیف برای مردم با تشکر تحلیلگر
کاربر مهمان
1392/03/11 12:24
1
0
با سلام و ادب لطفا به کس که واقعا بدرد شهر میخوره رای بدید ضمنا کاندیداهای منتخب کسانی هستند که مردم به اونها رای دادند پس احترام مردم رو حفظ کنید شهر به این کوچکی رو اینقدر بالا و پایین نگید .بالا شهر و پایین شهر مال شهری مثل تهرونه که تو یک کوچه اندازه کل کوهبنان جمعیت داره . فرد مصلح رو انتخاب کنید از هر محله که میخواد باشه . همه جای کوهبنان عزیز و با عظمته .با تشکر- یکی از دلسوزان کوهبنان
کاربر مهمان
1392/03/11 10:45
1
0
فقط مهندس اميري
کاربر مهمان
1392/03/11 10:36
1
0
من هدفم رای آوردن نیست.البته یه کاندیدهم نیستم-فقط میخواستم دست های پشت پرده رو شود-آقای تحلیلگر لطفا شما برو برای شهر خودتان بیانیه بده-اظهار نظر در مورد شهری که درونش زندگی نمیکنی به شما ربطی ندارد -هر چند که کوهبنانی باشی-فهمیدید؟؟ نمیخواد از آقای............. طرفداری کنید .خودش خوب از پس کار برمیاد.... دلسوز کوهبنان
کاربر مهمان
1392/03/09 12:23
1
0
با سلام به نظر من جوانان بهتر هستن بیایید همه با هم به مهندس ابوالفضل امیری فرزند مرحوم حاج علی امیری رای بدهیم از نظر من خیلی فعال و فکرها وپیشنهادات خوبی میده و از لحاظ محله ای هم بزرگ شده پایین شهر الان تو محله اپوروار زندگی میکنه و و از لحاظ اصل و نسب هم مال خیابان شهرداری به نظرم یکی از بهترین گزینه ها هست
کاربر مهمان
1392/03/08 12:47
1
0
سلام اقا معلم ریاضی. خوبید اقا ؟ چه خبر از انتگرال ها ؟آقا آخر انتگرال گیری یاد گرفتید؟اینو میگم که انتگرال شهر روو مثل که به ما یاد میدادی نگیری! اقا ما رفتیم دانشگاه کم کاری شما روو با سختی جبران کردیم اما شهر ما کوهبنان کجا بره که...... ؟ با تشکر خواهشمندم مردم شریف کوهبنان به آدم های با شعور فکر رای بدهید .فکر کنید رای بدهید .فقط زنده باد فکر و روشن فکری
کاربر مهمان
1392/03/08 0:33
1
0
سلام به همه خوانندگان عزیز وفهیم شاید مرا بشناسیدشورا محلی برای مشورت است ویکنفر بدون کسب رضایت دیگر اعضای محترم (حداقل 3نفر)وتصویب کمیسیون نظارت برمصوبات فرمانداری محترم تصمیم بگیرد وکاری انجام دهد مگر موارد کوچک مشروط به اینکه شهردار حرفش رابخواند وبدون مجوزشورا اقدامی انجام دهد که بعید است کسی پیداشود وآخرت خود را برای دنیای دیگران بفروشد حقیر خدا راشاهدمیگیرم از اواخر سال 1388 که وارد شوراشده ام هیچوقت محله ای فکر وعمل نکرده ام سعی نموده ام عدالت بین محلات رعایت شود.گرچه شاید من و...در اقلیت آراء قرار گرفته ومصوبه ای به تصویب رسیده باشد اما بعضی اقدامات محله ای نیست مثلا" بلوار بین الحرمین یا پارک آزادی اینها مربوط به تمام شهر وهدف زیبا کردن شهر است اگر زحمت بکشید واز کنار ترمینال جدید بطرف شهر حرکت کنید متوجه میشوید شهر علیرغم همه مشکلات مالی که شهرداری دارد زیبا شده استهرچند بنظر من تا نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم از جهتی برای بلوار شهید صدوقی و ورودی شهر از طرف شمال (یزد) تدابیری اندیشیده شده که هم اکنون استارت این حرکت ارزشمند زده شده است بروید نگاهی بیندازید وپیشنهدات خود را به ما منتقل نمائید امیدواریم با عنایت خداوند سبحان تا پایان دوره سوم شوراها(تقریبا"اواخر مرداد )این مهم بپایان برسد .ازجهتی میزان رای مردم است من وبعضی از دوستانم بر حسب تکلیف وارد صحنه شده ایم وکسانیکه میخواهند عضو شورابشوندنیازمند تجارب در زمینه های مختلف هستند بله قبول دارم صرف مدیر مدرسه بودن دلیل برتوانتئی یک فرد نیست اما از کسانیکه هیچ تجربه ای ندارند یک قدم جلوتر هستند به هر حال سوابق هر فرد ، مردمی بودن ، اخلاق شایسته ، توجه واحترام به مردم ، متدین بودن فرد،شجاعت فرد وچاپلوس ومتملق نبودن فردی که کیخواهیم برای عضویت در شوراها انتخاب کنیم مهم است ازجهتی ماکه دراین چند سال صندلی خاصی در شورا ندیدیم البته میتوانید برای بهتر شناختن اعضاء فعلی شورا علاوه برعملکرد آنان با آقای شفیعی رئیس محترم شورای اسلامی شهرکوهبنان که برای این دوره کاندیدانشده مشورت نمائید زیرا ایشان دلیر و حقیقت را میگویند وامدارکسی نیستند.خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی ما رستگار انشاء الله ak.amiri43@.iran
کاربر مهمان
1392/03/06 18:37
0
0
بابا یارو تحلیلگره حرف حق زده جوابشو بده اگه حرفی داری؟؟؟
کاربر مهمان
1392/03/06 18:35
0
0
دلسوز تو هی تکشهر تکشهری کردی حالا طلبکارم شدی خودتم جای همه نذار خواهشا همه این نظرتو قبول ندارن. واقعا ادم حیرون میشه یه ادم تحصیلکرده چرا باید اینجور حرف بزنه
کاربر مهمان
1392/03/06 8:34
0
0
دلسوز هدفت دلسوزی نیست هدفت تخریب و احتمالا رای اوردن است
کاربر مهمان
1392/03/06 8:31
0
0
هوچی گری و فرار به جلو رسم امثال شماست... اولا بنده مقیم کوهبنان نیستم اما انتقادم به متن شما و نحوه صحبت شما بود چطور وقت داشتید اینهمه تخریب کنید وقت ندارید جواب مستدل به متن محترمانه من بدهید شما این قدر تقوای رفتاری ندارید در برابر توهین اشکار عذر بخواهید واقعا متاسفم مردم مطمئنا ازز افکار انسان هایی چون شما پیروی نمی کنند.. تحلیلگر
کاربر مهمان
1392/03/05 23:5
0
0
سلام به همه منتقدین واقعا کارشورا جای کمی درنگ داره مامردم کوهبنان چه تقصیری داریم کسی به فکرمون نیست فقط جواب سربالامیدن و ادمو دور میدوونن پارتی بازی قشر مرفه بدبختیم واقعابدبخت بجای اینکه فکرچاره باشیم بهم میپریم
کاربر مهمان
1392/02/31 20:0
0
0
سلام. حيف كه وقت ندارم وگرنه يك پاسخ دندان شكن به تحليلگر نظراتم مي دادم. فقط همينو بگم و بس: مردم خودشون اينقد توجه دارند و براي خلق حماسه نياز به عذرخواهي بنده ندارند... مردم كوهبنان اگه دلشون به حال عمران شهرشون بسوزه. با تدبير راي مي دهند نه با احساس. بعضی ها اينقد طمع برداشته شان كه اين بار تعداد نامزداشون 5 برابر شده..... ((لطفا اگه صلاح دونستيد اين متنو بذاريد هدفم فقط دلسوزيست))- دلسوز كوهبنان
کاربر مهمان
1392/02/31 19:50
0
0
ما كه فرهنگ نداريم. لطفا شما كه داريد يك پارچي هم به بالا شهريا بديد. اين حرف هايي كه من زدم حرف تمام مردم كوهبنانه. اگر جاي عذر خواهي داشته باشه. همه ي مردم كوهبنان بايد بيايند عذر خواهي كنند. منو از حساب آخرت نترسونيد. پاي خودتونم گيره. اوني كه بايد قضاوت كنه خودش آگاهه. ما قبيله ايش نمي كنيم. از بس كه توي محله ي خاكي و تكراريمون رفت و آمد كرديم. به فكر يك ايده ي تازه افتاديم. مدير سايت دستتون درد نكنه همون چند روزي كه يادتون نبود تكه ي متن رو حذف كنيد همه رو از خواب غفلت بيدار كرد./باتشكر/ دلسوز كوهبنان
کاربر مهمان
1392/02/28 19:16
0
0
با سلام هر محله يك كانديدا مردم شريف كوهبنان يادتان نره
کاربر مهمان
1392/02/28 12:50
0
0
فکر نمی کنم آن قدرهایی که داغش کردین این بحثا مهم باشن؟
کاربر مهمان
1392/02/28 12:49
0
0
آقای روح الامینی؟ خالداری؟ شفیعی؟ کی رای میاره؟ والا نمی دونم چی بگم؟
کاربر مهمان
1392/02/28 0:24
0
0
ممنون از همشهری گرامی با فکر که به دفاع پرداختند واقعا ممنون هنوزم تو این دنیایی که گرگای زیاد داره یه جوونمردایی پیدا میشن؟ بازم ممنون.
کاربر مهمان
1392/02/28 0:20
1
0
ممنون از مسئولیت محترم سایت. بی حرمتی و لطمه زدن به شخصیت افراد جا و مکانی دارد با اطلاعات موثق و دلایل بجا و قابل اعنماد پس احترام همدیگر را نگه داریم تا خدای نکرده حرمتی شکسته نشود. ممنون. از طرف دکتر
کاربر مهمان
1392/02/28 0:17
0
0
آقای خالداری شما بیا رای میاری.
کاربر مهمان
1392/02/23 11:14
0
0
خدا و قرآن درنظر بگیرین بعد تهمت بزنننننننننننید.
کاربر مهمان
1392/02/23 11:12
0
0
تک شهر؟؟؟ یعنی چی؟ واقعا بالا شهر یا فرهنگ زیادشون رو میرسونن. مهم نیس اهل پایین یا بالا باشی مهم اینه فرهنگ داشته باشی. مگه میدون جنگه که دونیم کردین شهر را؟
کاربر مهمان
1392/02/23 10:51
0
0
حاللللللللللللللللا تو کوهبنان کی سابقه خوب داره ؟؟؟ معلم بودن؟ آرایش گر بودن؟ بیکار بودن؟ مثلا همین ررییییییییییییییییس جایی بودن؟
کاربر مهمان
1392/02/21 14:58
1
0
سلام.مردم عزیز وشریف کوهبنان.خواهشمندم بیایید این سری انتخابات شوراهای شهر بادید باز رای بدهید واحساسی عمل نکنید.ای مردم متدین کوهبنان:چرا نباید ورودی شمالی کوهبنان سروسامان بگیرد.چرامحله ی دهمیر از ده سال پیش هیچ تغییری نکرده است.چرا محله های امام صادق وجوانان باجمعیت قابل توجه هیچ گونه بهسازی زیباسازی صورت نگرفته است.مگر شورافقط متعلق به پایین شهراست؟؟!!چرادر6سال گذشته هیچ گونه تغییری در وضعیت زیباسازی عمران شهری در کوهبنان نداشته ایم.؟؟!!چرا اگه از حق نگذریم پایین شهری ها براخودشان زیاد کار کردند که به چندمورد اشاره میکنم::1-احداث پارک آزادی در پایین شهر.2-اتصال خیابان آیت ا... حائری به بلوار آزادی درپایین شهرکه باهزینه قابل توجهی برای خرید زمین ها وباغات مالکان صورت گرفت.3-آسفالت تمام کوچه های پایین شهر حتی در خانه ی مادروپدرشان داخل کوچه های بن بست! ودیگر موارد که خودتان بهتر میبینید. نصیحت من این است که هر محله یه کاندید رو بفرسته و همه ی اهالی آن محله یک دست به نماینده خودشان راءی بدهند تا هر محله ی کوهبنان یک نماینده در شورا داشته باشد و بعد از آن شاهد پیشرفت آن محله باشیم و اگر مثل سری قبل تمام کوهبنان بیایند از روی احساسات به افراد خاصی رای بدهند محله شون هیچ تغییری نمیکند.گفته بودین یه دسته کاندیدها. جوان هستند و تجربه مدیریتی ندارند. میخواهم بهتون بگم که جوانان بیشتر دل به کار میدهند و اگر تحصیل کرده هم باشند چه بهتر. در کل می خواستم بابیان این مطالب بگم که مردم کوهبنان که سرنوشت محله تون در دست خودتونه. //باتشکر //دلسوز کوهبنان

کاربر عزیز! قرار نیست در سایت به افراد خاصی تهمت زده شود. از این رو برخی واژگان از متن شما حذف شد. انتظار می رود در این خصوص همه دقت فرمایند. از کاربران عزیز هم عذرخواهی می شود که در ابتدا متن با دقت کامل خوانده نشده بود و این واژگان در ابتدا منعکس شده بود. خواهشمند است رعایت فرمایید و نقدهای خود را با «به گزینی واژگان مناسب» و به دور از افترا و تهمت ارسال فرمایید.


پاسخ ها
کاربر مهمان
1392/02/22 22:21
انتخابات شوراها- شعار و شعور، تخریب هرگز پاسخ به آقای دلسوز کاش آقای دلسوز که در ذیل مطلب احساس تکلیف بیجا مطلقاً ممنوع نقدی نوشتند کمی به نکات ذیل توجه کنند: به کار بردن واژه بی ادبانه تکشهری بسیار خارج از عرف شخصیت و فرهنگ می باشد. می خواهم بدانم مردم بالای شهر چه امتیازی از لحاظ فرهنگ نسبت به مردم پایین دارند. مگر شهر ما چقدر وسعت دارد که آن را به دو نیم تقسیم کرده ایم. خواهشاً برتری افراد بالا به پایین چیست؟ آیا به صرف نقد یک نفر باید بقیه را به این لفظ بخوانیم... خیلی ها به عملکرد شورای قبلی نقد دارند و شخص آقای روح الامینی اما این دلیل بر توهین به تمامی ما مردم آن محله نمی شود. خواهشاً تز ندهید که هر محله یه کاندیدا شما می دانید این مطلب را که سبد رای مردم پایین بالاست و سرنوشت آنجا رقم می خورد پس تعیین تکلیف برای مردم نفرمائید. مردم خود شعور دارند و خیلی خوب همه چیز را می فهمند شما در چه جایگاهی هستید که اولاً تخریب و توهین می کنید و بعد نصیحت می فرمائید؟ فقط بدانید با این طرز صحبت فضا را مسموم ساخته و مردم را روی دنده لج می اندازید تا قبیله ای رای دهند. ما هم با رای محله ای مخالفیم باید به توانایی ها رای داد نه صرفاً این که هم محله ای یا هم فامیل بودن به انسان های مدیر و مدبر و دارای تقوا تا دهانشان را باز نکنند و به مردم شهر خودشان توهین کنند. در یکی از جلسات آقای سید محسن روح الا مینی به نقدهای شما در مورد پارک و آسفالت پاسخ مبسوط دادند که خواهش می کنم مکتوب کرده به همراه آمار ارائه دهند جهت تنویر افکار عمومی و جنابعالی. البته بنده به رفتار و عملکرد آقای سید علی روح الامینی نقد بسیار دارم و با این قسمت صحبت شما موافقم اما نباید همه را با یک چوب راند آقا دلسوز... و درضمن فرصت دفاع نیز فرصت دفاع داده شود... فقط بدانید حساب و کتاب آخرت سخت است پس اندکی تامل کنید بعد اظهارنظر فرمائید. در ضمن از شما و مردم عزیز به دلیل اندکی عصبانی شدن عذرخواهی می کنم... من به عنوان یک همشهری شما که دور از شهرم هستم خواهش می کنم از مردم عزیز عذرخواهی کنید صرفاً جهت خلق حماسه. تحلیل گر
کاربر مهمان
1392/02/23 10:39
باید از احداث بلوار بین الحرمین که آقای روح الامینی رییس شورا باعث و بانیش بودن هم سخن بگییییییم.چرا فقط یه طرفه قضاوت میکنین؟؟؟باید از فضای تفریحی بالای بی بی عصمت بگیم.آسفالت کوچه های منطقه بالای شهر داری و ده میرهم بگیییییم. یه طرفه به قاضی نرید لطفا...
کاربر مهمان
1392/02/23 10:48
احتمالا شما سواد چندانی ندارین. این کاری که شما می فرمااایییید باهر پست و مقامی در دولت و شهرداری امکان پذیر نیست.میتونید بررسیش کنید.اگه شمام بعد 20 سال زندگی باحقوق معلمی سوار موتور و پیکان بشید میتونید ساختمان سازی کنید و...بشید نه یک جا چند مکان متفاوت. ازطرف یه آگاه دانا که بی فکر حرفی رو نمیزنه.
کاربر مهمان
1392/02/23 10:54
به حرف تو؟؟؟بچه ننه بشین درستو بخون مدرک بگیر بیا وسط؟
کاربر مهمان
1392/02/23 22:59
این آدماییکه سوء استفاده کردن یه سری دیگن؟ نه آقای روح الامینی؟بطور مثال همان آقایانی که از ترس کارهای ناپسند نیامدند ترسیدند تایید نشوند و هم کسانی که آمدند و تایید نشدند؟؟؟
کاربر مهمان
1392/02/23 23:7
lمعلومه خیلی بیکار تشریف دارین نشستین به مغز مبارکتون فشار آوردین تومار(طومار)نوشتین.

کاربر مهمان
1392/02/21 12:27
1
0
ایشا..و هر کی کارکرده ررای میارررررررررررررره.حالا چه آقای روح الامینی چه هر کی که کارکرده برا شهر؟؟؟
کاربر مهمان
1392/02/17 14:31
1
0
سلام آقای سید علی روح الامینی دبیر ریاضی خیلی دوست داریم یه تنه حمممممممممممممایتت میکنیم و پشتت هستیم. گروهی از بر و بچه های پایین شهر
کاربر مهمان
1392/02/17 12:24
1
0
ما بچه محله ی بین الحرمین فقط به سید برحق حاج سیدعلی رای میدیم همین و بس... قرآن درمیان باعث و بانی این طرح بین الحرمین حاج سیدعلی بودن... امامزاده بی بی عصمت و امامزاده سلیمانشاه نگهدارت سید.
کاربر مهمان
1392/02/17 10:23
0
2
با سلام درود بر جوانان
کاربر مهمان
1392/02/16 0:27
0
0
آآآآآآآآآآآآآآآی مردم به کسیکه میدونین واقعا کار کرده و دلسوزه رای بدین نه افرادیکه....؟؟؟
کاربر مهمان
1392/02/16 0:26
0
0
سلام خسته نباشین خدا قوت انشا... به خواست خدا افراد با سابقه و کار آمد رای میارن. آقای فرماندار شما هم لطف کنین رو یه فرد خاص نظر ندین.
کاربر مهمان
1392/02/16 0:25
1
0
دروووووووووووووووووووووووود بر رییس شورا که بازم جزء کاندیدا هستن.
کاربر مهمان
1392/02/16 0:24
0
0
بابا توکه مثلا رییس مدرسه ای؟این شد سابقه؟بابا توکه خودتو چسبوندی به فرماندار ؟؟؟ بابا مرد باشین یه تنه بیاین وسط نه با چاپلوسی شماها اگه لیاقت داشتین دفعه پیش رای میاوردین .... خدا هم در نظر بگیرین.
کاربر مهمان
1392/02/14 20:52
0
1
اخه روتون ميشه اسم کانديد هاي پايين شهر رو ببريد با اين کارنامه درخشان؟؟؟؟
کاربر مهمان
1392/02/11 18:13
1
1
درود برکاندیدهای بایین شهر
کاربر مهمان
1392/02/11 18:12
1
0
خیلی جالب هست همه این اقایان ادعای اصولگرایی دارند نه مردم شما را خوب می شناسند
کاربر مهمان
1392/02/11 10:33
0
1
مردم بايد به سوابق افراد توجه داشته باشند صرفا مدير يه مدرسه بودن يا يك شركت بودن نمي تواند كارنامه مديريتي تلقي شود
کاربر مهمان
1392/02/11 10:28
0
0
غير از چهار نفر مابقي از اصلاح طلبان شهرستان هستند
کاربر مهمان
1392/02/09 10:1
0
0
لطفا اسامی کاندیدارو بذارین؟؟؟
کاربر مهمان
1392/02/09 10:1
1
2
به اندازه فکر محدود خودتون نظر ندیدن یکم فکرتون رو بازززززززززززززززز کنین.
پاسخ ها
کاربر مهمان
1392/02/13 21:5
منظور؟

نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




جستجو

جستجوی پیشرفته
جستجو در وب
ورود به سایت
نام کاربری:
رمز ورود:
» عضویت «
نظرسنجی
پاسخگویی و رسیدگی مسئولان در برابر تبعات زلزله های اخیر کوهبنان

مطلوب
متوسط
نامطلوب

آمار بازدیدکنندگان
بازدیدکنندگان این صفحه: 282270
بازدید کنندگان امروز: 360
کل بازدیدکنندگان: 5423792
بازدیدکنندگان آنلاین: 12
زمان بارگزاری صفحه: 0/3594 ثانیه
استفاده از تصاویر و مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است.